sobota, 10 października 2015

3 kroki z PILOMAX - regeneracja

| |

Witam! Dzisiaj zaprezentuję Wam moje 3 nowości z Laboratorium Pilomax do włosów jasnych farbowanych. Na wstępie wspomnę tylko, że używałam tych trzech produktów krok po kroku. Zapraszam do przeczytania recenzji!


Krok 1. szampon - dokładne oczyszczenie; pantenol

Ma subtelny, delikatny zapach, a także zielonkawy kolor. Opakowanie jest wygodne i poręczne. Zachęca prostotą i klasycznym designem. Dobrze się pieni,  do czego nie potrzebujemy wiele kosmetyku. Szybko możemy uzyskać pianę, z którą nie mamy problemu przy zmywaniu. Jego podstawowym celem jest dokładne oczyszczenie włosów i skalpu. Dobrze sobie z tym radzi. Nie zauważyłam także szybszego przetłuszczania czy innych niepożądanych działań. Moim zdaniem dobrze pełni swoją funkcję i z pewnością kupiłabym go ponownie.

Krok 2. maska -odżywienie, wygładzenie, lśniący kolor; keratyna, skrzyp polny, rumian rzymski, henna

Konsystencja tej maski przypomina mi po trochu maść, co jest naprawdę dobre. Niektóre odżywki, 
maski są bardzo płynne, przelewają się przez palce, za czym idzie szybsze zużywanie produktu. Z Pilomax nie miałam takiego problemu. Kolor produktu jest prawie biały, lekko żółtawy, a zapach podobny do zapachu szamponu. Na włosach pozostawiałam go na ok. 10 minut, tak jak poleca nam producent. Po użyciu włosy są mięciutkie, wydają się być zdrowsze i nawilżone. Są także dociążone i gładsze. Wizualnie również bardziej się błyszczą. Jeżeli chodzi i mniejsze wypadanie, to nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ maski nie stosuję na skalp. 

Krok 3. odżywka bez spłukiwania - nawilżenie, ochrona, wygładzenie; pantenol, witamina E

Dłuższy czas nie używałam odżywki bez  spłukiwania i zaczęłam rozglądać się za jakąś. Na szczęście znalazłam odpowiednią dla mnie w 3 krokach od Pilomax. Bardzo lubię odżywki b/s za to, że nawet wtedy kiedy nie mamy czasu, czy siły na siedzenie dodatkowych naście minut pod prysznicem z odżywką na głowie, włosy mogą być równie nawilżone. Zapach jest podobny do 2 poprzednich kroków, a jego barwa jest biaława. Ten spray świetnie dociąża włosy i sprawie, że są gładsze i miększe w dotyku. Poza tym nie musimy już używać dodatkowo żadnego serum czy olejku.


Podsumowując:
Naprawdę interesujące trio. Jestem pozytywnie zaskoczona i z czystym sercem mogę je Wam polecić.

2 komentarze: