wtorek, 21 lipca 2015

Pose Organics - Spa Herbal Face Cream

| |

Dzień dobry! :) Już jakiś czas temu, bo aż w grudniu kupiłam sobie pudełko ShinyBox, w którym między innymi znalazł się krem Pose Organics - Spa Herbal Face Cream. Byłam bardzo zadowolona, ponieważ krem z firmy Pose marzył mi się od dawna. Postanowiłam, że pora na recenzję, bo miałam już dość czasu by go dobrze przetestować. Niestety papierowe pudełeczko gdzieś mi się zapodziało, więc pokazałam Wam samą butelkę.


Już dawno zastanawiałam się nad kupnem tego produktu, ale cena niestety nie zachęcała. Ten krem kosztuje ok. 100zł za 50ml. Moja skóra nie sprawia większych problemów, a suche skórki pojawiają się dość rzadko, ale podczas jego stosowania wcale ich nie zauważyłam. 
Jego zaletami się niezbicie naturalny skład, ładny ziołowy zapach, wygodne opakowanie z pompką, wydajność, dobre nawilżenie i to, że koi, relaksuje skórę. 
Ten krem ma także kilka wad. Niestety nie sprawdza się jako baza pod makijaż, bo podkład itd. nie trzymają się na nim długo, a w cieplejsze dni wydaje się być bardzo ciężki, a nawet może na skórze pozostawić tłusty filtr. 

Tak więc nie jestem do końca przekonana czy ten produkt wart jest swojej ceny i chyba raczej nie kupiłabym go ponownie.  A Wy miałyście okazję go przetestować? Co o nim sądzicie? :* 

4 komentarze: